Vanliga frågor

HUR SNABBT KAN NI SVARA PÅ MIN FRÅGA?

Vi svarar på meddelanden och e-postmeddelanden i den ordning de kommer in och vi försöker svara så snabbt som möjligt. Vi svarar oftast inom 24 timmar efter att vi mottagit ett meddelande eller e-postmeddelande.

KAN JAG ÄNDRAR MIN LEVERANSADRESS EFTER ATT MIN BESTÄLLNING HAR LAGITS?

När en beställning har lagts kan vår lagerpersonal packa och skicka din beställning inom 24 timmar, så det är inte alltid möjligt att behandla förfrågningar om adressändringar. Om du upptäcker ett fel, vänligen maila oss så snart som möjligt med ditt namn och ordernummer så att vi kan försöka göra en eller flera korrigeringar i ditt paket innan det avgår. Det finns ingen garanti för att vi kan göra det, särskilt inte när det lämnar vårt lager, men vi gör allt vi kan!

HUR LÅNG ÄR BEHANDLINGSPERIODEN?

Orderbehandlingstiden är mellan 1–3 arbetsdagar efter den dag du gjorde din beställning. De flesta paket förbereds inom 24 timmar, men om vårt lager är exceptionellt överbelastat kan behandlingstiderna vara upp till 3 arbetsdagar efter den dag du gjorde din beställning.

ALLMÄN FRAKTINFORMATION:

Vårt lager bearbetar och skickar ut alla beställningar måndag–fredag ​​(exklusive större helgdagar). Efter att du lagt din beställning bör ditt paket skickas inom 1–2 arbetsdagar, och du får ett e-postmeddelande med spårningsnumret strax därefter. E-Packet är vår primära transportör för kunder i USA och för kunder i länder/regioner som Kanada, Europa, Storbritannien, Australien, Nya Zeeland etc. Beroende på var du bor levereras paket inom 5–25 dagar från leveransdatum.

KOMMER MIN BESTÄLLNING I ETT PAKET?

Beroende på storleken på din beställning kan du få separata paket som eventuellt anländer med 1–2 arbetsdagars mellanrum.

SLUT I LAGER/RESTNOTerade VAROR:

Om någon av dina varor är slut i lager skickar vi ett e-postmeddelande till dig för att meddela när vi förväntar oss att varorna skickas ut. Om varorna inte förväntas vara återförda inom 2 veckor återbetalar vi dig automatiskt för dessa varor.

ADRESSÄNDRINGAR:

Vår lagerpersonal är supersnabba, så om du upptäcker ett fel, vänligen maila oss så snart som möjligt med ditt namn och ordernummer så att vi kan försöka fånga ditt paket innan det avgår. Det finns ingen garanti för att vi kan ändra det, särskilt inte när det lämnar vårt lager, men vi gör allt vi kan!

SKICKARNAR NI INTERNATIONELLT?

Ja, vi skickar internationellt och till nästan alla länder. Du får din leverans 5–25 dagar efter att beställningen har skickats. Alla beställningar skickas ut inom 1 eller 2 dagar.

JAG HAR FICKIT EN SKADAD VARA, VAD GÖR JAG?

Vi ber om ursäkt att din leverans inte kom fram i perfekt skick! Vänligen kontakta oss med ditt namn och ordernummer för ytterligare hjälp.

HUR KAN JAG SPÅRA MIN BESTÄLLNING?

Gå helt enkelt till Spåra min beställning länken på startsidan eller i huvudmenyn och ange ditt spårningsnummer för att se var ditt paket är. Om du behöver ytterligare hjälp är vi alltid villiga att hjälpa dig.

VARFÖR FUNGERAR INTE MITT SPÅRNINGSNUMMER?

Ofta fungerar spårningsnummer bara för inrikesbeställningar, eftersom utländska postsystem inte uppdaterar paketets plats i våra transportörers system. Internationell frakt tar vanligtvis mellan 2–4 veckor, så du kan uppskatta att det tar ungefär så lång tid från det att ditt paket skickas tills du får det. Om din beställning är inrikes och spårningsnumret inte fungerar, vänligen meddela oss så att vi kan se till att dina varor skickades korrekt.

SPÅRNINGSNUMMERET SÄGER LEVERERAT, MEN JAG HAR INTE TAGIIT MIN BESTÄLLNING?

Alla inrikes (USA) leveransproblem blir USPS ansvar när det har skickats från vårt lager eller leverantörer. Du kan kontakta USPS på (800) 275-8777 för att hitta ditt paket på ditt lokala postkontor.

VAD GÖR JAG OM NÅGOT SAKNAS I MIN BESTÄLLNING ELLER ÄR SKADAT?

Om någon av dina köpta varor saknas eller är skadade, vänligen kontakta oss omedelbart för att lösa problemet. Vi har en pengarna-tillbaka-garanti som gäller i 30 dagar innan leverans av din beställning, så se till att kontakta oss inom den tidsramen. För att få kontakt med oss ​​så kan du antingen använda Kontakta oss eller maila oss på support@rustika.com .